Podnikáš online, pořád něco vymýšlíš, programy Ti frčí a Ty se zaměřuješ na své klienty. Pro vizuální stránku svých materiálů Ti nezbývá prostor, natož aby to ladilo a zaujalo další potencionální klienty?
Poznáváš se?
Otvírám pouze 2 místa pro výhradní VIP podporu, kdy Ti budu k ruce.
Každý měsíc proběhne webinář na jiné téma v oblasti designu. Povídat si budeme živě na Facebooku v uzavřené skupině. Zakoupit můžeš individuálně jeden webinář, nebo můžeš využít formu výhodného předplatného. Vysílání Ti připomenu e-mailem 😉 Po potvrzené objednávce dostaneš konkrétní informace a přístupy.
Při zakoupení ročního předplatného budeš mít přístup do členské sekce, kde budou postupně zveřejěny všechna proběhlá vysílání. Přístup dosatneš samozřejmě i do uzavřených skupin, kde dané vysílání proběhlo, nebo proběhne. Ve skupinách je možné sdílet dotazy, zkušenosti, námitky nebo poznávat nové lidi 🙂
Design je široký pojem.
Stejné naladění, stejný zájem.
Moderní pojetí.
Sociální sítě se plní krásnými profily, sladěnými fotkami a čímdál více se používají designovými šablonami.
Ale co když Tvůj obsah hýří barvami a máš pocit, že to prostě nejde nikdy sladit tak, aby to mělo hlavu a patu?
Na webináři Ti ukážu, že skloubit jde všechno. Bezbolestně
Ukázkový webinář zdarma!
Nadějný design si klade za cíl přinést optimismus do našeho každodenního života prostřednictvím promyšlené grafiky (obsah na sociálních sítích), digitálních návrhů (prodejní stránky online produktů), samotných výrobků (obal, provedení, balení) produktů, interiérů (cítíme se dobře v prodejně). Čili na vzhledu našeho produktu nebo služby stále záleží
Docílí se toho jednotlivým přístupem k návrhu, který má za cíl zvednout náladu a vzbudit potřebu nakoupit.
Povím Ti o 6 trendy přístupech, které ovlivňují vnímání vzhledu a které budeš moci hned uplatnit ve své tvorbě.
Když se řekne kampaň, tak poprvé do toho jdeme po hlavě. Většinou netušíme, co nás vlastně vše čeká. O tom, jak je to s emociemi jako na horské dráze hovořit určitě nebudu. Ale co vše budeme zpracovávat a chystat? Od prvního meilu klientům, sadě příspěvků na sociální sítě, pracovní listy, covery na videa až po reklamní grafiku. Mám pro vás ucelený přehled včetně tipů, jak si to vše zjednodušit.
A bonus? Vzácný host! Copywriterka Petra Vicková
Říkáš si, že to není potřeba, že más skvěle nastavený brand… ale slouží Ti ještě? Souzníš s ní? A co klienti, vyvolává Tvůj styl ty správné emoce? Co když už jsi ve své tvorbě mnohem dál, než na začátku a je potřeba trochu změnit styl komunikace? Řekneme si, kdy je to vhodné, kdy nutné a čím začít. Co při sdělování svého obsahu pomáhá udržet značku a jak komunikovat změnu brandu svým klientům, když už vás znají pod tou či onou barvou a stylem vašeho přednosu.
Párování písem je klasickým problémem ve světě designu. Různá písma mohou být použita k upoutání pozornosti, vedení oka nebo dokonce k vytvoření základů identity značky.
Zodpovíme si otázky:
Co přesně je dobré párování písem? Co jsou špatné párování písem?
Písma, která nesdílejí vůbec žádný vztah, také nejsou skvělá.
Vytvoření dynamické prezentace je vynikající způsob, jak oslovit as zapojit své publikum a jasně sdělit své poselství. Rušivé vizuální efekty však mohou snížit zájem a pozornost. Ať už navrhujete prezentaci pro obchodní schůzku nebo projekt kurzu, mám pro vás některé klíčové tipy.
Dále si povíme o pilířích skvělé prezentace, tipy pro návrhy, které fungují a nápady na design.
Nebyl webinář, kde jste neocenily skupinové zoom konverzace, kde jsme se každá dozvěděla o názoru na svůj Insta profil od někoho jiného. Pohled zvenčí nás baví. Proto odpočinkový, ale networkový prostor otvírám v tento den.
Občas by se nám ale hodil vlastní rámeček, který je pro naši značku jednoznačný, ale ten v Canvě prostě nemůžeme najít. Zatím tam máme různé tvary, číslice a písmena, ale například domeček, klíč a takové jednodušší různorodé tvary z jakéhokoliv obrázku Canva ještě nemá. Ukážeme si, jak jej vyrobit.
Mockupy už známe. K dostání jsou veškeré notebookové grafiky, telefony s vlastním obsahe, knížky, hrnečky, trička (v omezeném pojetí pro loga nebo malé obrázky), tiskoviny (knihy, letáky, plakáty, vizitky, … ).
Ale takové tričko s vyměnitelným vzorem po celém svém povrchu taktéž k dostání jen tak není. Výrobce svých produktů zajisté ocení ukázku s jiným vzorem aniž by musel být produkt už vyroben. Není totiž nad osobní prostředí a výrobky v ukázkových fotografiích a grafikách.
Máme kurz, produkt, přednášku nebo cokoliv, co chceme prezentovat před maximálně velké publikum, ale to naše zatím tak velké není. No, občas se hodí reklama. Jenže připravit grafiku pro reklamu má také své náležitosti a doporučení. Co u lidí funguje, jaký vzhled, uspořádání prvků a jestli zůstat u svého brandu za každých okolností nebo v případě reklamní grafiky vyjít tzv. z komfortní zóny. To vše si povíme v říjnu.
Tvořit diář na následující rok by se měl už v létě, já vím. Ale to je v případě, že bysme ho netvořili jen pro sebe 🙂 Každý máme jiný systém plánování, zapisování, zaznamenávání a tak dále, ale pokud milujeme diáře a především ty svoje osobní, tak se setkáme spolu. Ukážu jak nejrychleji si ho vypracovat, jak s ním naložit v případě tisku, jak svázat. Budu mít připravené i šablony. Diář můžeme mít i v elektronické podobě s vyplnitelnými kolonkami a funkčními odkazy 🙂
Povánoční a předsilvestrovské setkání se ponese v duchu nadcházejících trendů. Každý rok se mění trend oblíbenosti barev a oblastí, které budou hrát prim. Vytáhneme si nejčastější oblasti v podnikání na Instagramu a na Facebooku a ukážeme si typy vizuálů, které budou vyčnívat nad Vaší konkurencí. Pojďte se mnou oslavit příchod nového roku a připravit se na další jízdu v online světě.
Zvýhodněný balíček všech webinářů v roce 2022, jejichž hodnota je v součtu 5.459,- Kč.
Výběr z nabídky 6 webinářů, včetně těch, co již proběhly.
Cena jednotlivých webinářu se liší podle tématu a délky trvání