fbpx
  • Facebook
  • Instagram
www.mishula.cz
  • Služby a produkty
    • VIP program
    • Marketing na Instagramu
    • Online kurzy a e-booky
    • Konzultace
    • Obchod – šablony na Instagram
  • Klub grafických labužníků
  • O mně
  • Zdarma
    • E-book
    • Canva Pro na 30 dní zdarma
  • Blog
  • Členská sekce
    • Klub grafických labužníků
    • Výzva: Sama sobě lepší grafickou designerkou za 30 dní
  • Můj účet
    • Objednávky
    • Košík
  • Kontakt

Plánování

Publikoval Michaela Kašparová v 9. 8. 20229. 8. 2022

(diáře, to-do listy, seznamy, rozvrhy)

Kategorie: Aktuálně

0 komentářů

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Musíte být přihlášený pro přidání komentáře.

Související příspěvky

Aktuálně

Krása grafické koláže

Krása designu koláže spočívá v tom, že neexistují žádná pravidla. Jedná se o extrémně osvobozující formu vyjádření obsahu s nekonečnými možnostmi – každý přidaný prvek zhmotňuje nový svět, který vytváříte na svém projektu.  Obsah článku: Číst více…

Aktuálně

Co když se návrhy klientovi nelíbí

Živé vysílání o tom, co potřebuješ vědět k tomu, abys mohla podnikat v Canvě bude  24. 10. 2022 v 19: 00 Nástěnka klubu Akademie on-line*grafiky Specialistka na grafiku v online podnikání

Aktuálně

13 fungujících tipů pro podpoření tvého kreativního myšlení

Jen málo věcí je tak kreativně vyčerpávající a stresující jako blížící se termín pro pracovní úkol nebo smluvený deadline zakázky. Beztak jsi také umělkyně (jakéhokoliv druhu). Velmi dobře si uvědomuji, že si umíš představit ten Číst více…

  • Obchodní podmínky
  • Zásady cookies (EU)
  • Ochrana osobních údajů
  • Ceník služeb
© mishula.cz 2022
Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}