Grafický design je odrazem doby a událostí. Trendy v grafickém designu tedy nejsou žádnou výjimkou. Je jen na nás, zda je budeme následovat, nebo se držet zarytě svých zajetých trendů a stylů v rámci našeho brandu.
Společenské a technologické změny značně urychlila postcovidová doba. Krátká videa vévodí veškerým dokonale zpracovaným videozáznamům. Online zážitky vnímáme a konzumujeme mnohem více a díky sdílení a propojení našich životů tak mnohonásobně záleží na našich grafických vizuálech, které nás odlišují od konkurence a díky kterým se naše nabídka dostane k dalším potenciálním klientům.
Už nestačí jen leták s produktem a výrazně zdánlivě zvýhodněnou cenou.
Grafické návrhy s našimi úžasnými nabídkami by měly dýchat atmosférou užitku, který náš produkt přináší.
I když se tedy zdá, že je potřeba se předhánět a vnášet jistou invenci do vzhledu marketingových materiálů, přesto se v tom všem stále ještě drží silná nostalgie po jednoduchosti.
Myslím, že připustíme fakt, že se určité věci z dob minulých vracejí. Ať se jedná o módu, hudbu (ano začali jsme si doma pouštět gramofonové desky, ten užitek je boží a velmi zklidňující) nebo jiná odvětví, ve kterých je nám dobře.
Seznam trendů, o kterých se zmíním, není žádné dogma. Jedná se o souhrn spojených námětů zahraničních významných tvůrců. Ne, nevycucala jsem si to tedy z prstu 🙂
Jsi připravena na dávku inspirace inovací v grafickém designu pro rok 2023?
Čti dál a dozvíš se, jak může vypadat i tvá propagace.