Ůkol:
zamysli se a vytvoř si seznam svých dovedností a slabých stránek jako designer.
1) Co tě baví? (navrhování letáčků, práce s textem, úprava fotografií, zpracování prezentací, hledání inspirace a uvádění do praxe, …)
2) V čem bys mohla být lepší? (lépe hledat a skládat prvky do návrhů, zrychlit a zefektivnit práci s grafikou, vědět co přesně navrhovat, lépe kombinovat barvy, sladit branding do puntíku, …)
Udělej si čas, aby sis zapsala své kvality jako grafická návrhářka a využila je k utváření oblastí, na které se zaměříš.
Tip:
Napsat si to můžeš do sešitu, na papír, anebo použít šablony v Canvě. Dokument si určitě ulož tak, abys jej našla nejen na konci výzvy, ale i třeba na konci letošního roku. S koncem výzvy tvá cesta totiž teprve začne 🙂
V Canvě můžeš použít klíčová slova pro vyhledání šablon na toto téma:
Jak to mám já?
Baví mě hrát si se vzhledem obsahu, ale také mi v mé práci už dost pomáhá plánování. Nejsme v tom stále 100%, ale snažím se a zlepšuji se.
Za 30 dní bude můj brand jasně stanovený a fonty a barvy se budou shodovat na všech mých platformách, mailech i příspěvcích 🙂
A co je tvým cílem, nebo přáním, kterého chceš dosáhnout díky výzvě? Určitě se s námi ve FB skupině poděl o své pocity a aktuální postoj v rámci grafického designu.
Protože pokud nemáme start, těžko se nám bude budovat cesta k cíli. Já vím, že cesta stát se dokonalou designerkou je trochu delší než 30 dní, ale věř mi, že ta cesta za to stojí a každý den se posouváme dál.
Je mi ctí tě doprovodit na té cestě a během prvních 30 dní ti dát pomocné rady, tipy a pomocnou ruku.
Specialistka na grafiku v online podnikání