Kompozice, nebo-li uspořádání prvků, je důležitá v procesu návrhu. Určuje, jak dát všechny vizuální prvky dohromady do atraktivního celku. Nauč se základy rozvržení designu během několika minut a ideálně uveď vše do praxe. Budu ráda, když se se svými výtvory pochlubíš a to různou cestou, ve skupině na facebooku nebo označením na Instagramu.
Jakmile zvládneš základní prvky, jsi připravena aplikovat principy designu. A to tak, abys je vizuálně příjemným způsobem spojila. Při vytváření rozvržení návrhu mysli na toto:
Když jistíš, že principy designu fungují. Že se ti lépe čtou příspěvky, které nejsou “nahuštěné” nebo výběr písma je jednotný. Potom si uvědomíš, že si jich všímáš všude a získáš pocit toho, co se ti líbí a nelíbí.
Jsi připravena začít navrhovat vlastní návrhy na sociální sítě nebo reklamní obrázky?
Nad čím přemýšlíš, když tvoříš grafický návrh?
Tím myslím příspěvek na sociální sítě, doprovodný materiál k výrobkům či službám, vizuály na web aj.
Prvním krokem při tvorbě designu je přemýšlet o účelu projektu, o konkurenci a o tom, čím se značka či produkt odlišuje.
Cílem je …
Cítíš, že tvá práce s návrhy příspěvků a jiných marketingových materiálů není ještě úplně to pravé ořechové a příspěvky na Instagramu jsou hodně rozříštěné a dohromady ti to nedává moc smysl?
Nabízím ti pomocnou ruku pomocí videí a návodů v klubu grafických labužníků, který otvírám již od září. Každý měsíc přidám obsah, který tě vždy posune o krok dál. V klubu budeš mít přístup i k šablonám a dalším materiálům, které pro tebe usilovně připravuji.
Klikni na tlačítko níže a buď mezi prvními, které dostanou bližší informace a neodolatelný dárek.
Specialistka na grafiku v online podnikání