sekce
You need to be logged in to view this content. Log In. Nejste členem? Vytvořit účet
Publikoval Michaela Kašparová v
Řízení vlastní značky zahrnuje celou řadu činností a procesů, které mají za cíl budovat, udržovat a posilovat identitu a reputaci značky. Vhodné klíčové kroky pro řízení vlastní značky: 1. Definuj si ideálního klienta: Je důležité Číst více…
Už jsme si toho celkem dost připravily, pár věcí jsme si uvědomily. Byl čas se k nějakým úkolům i vrátit. Pokud se ti to zdálo intenzivní, rychlé… bylo to proto, aby sis minimálně uvědomila, že Číst více…
Píšeš příspěvky na blog nebo newslettery? Dnešní téma možná zdánlivě nesouvisí s tvorbou lepší grafiky, ale rozhodně pomáhá s kreativitou. Psaní je právě jeden z projevů kreativity. Psaní článků a e-mailů pomáhá prohloubit znalosti a Číst více…
0 komentářů