fbpx

Canva

Canva

Každé rozložení, rozmístění má svůj řád. Velký text uprostřed se čte rozhodně jinak, než malý text v rohu. Naučím Tě, jak využít naplno „kreslířskou plochu“. Zjistíš, co je to zlatý řez a jak využít zorné pole tak, aby čtenář měl chuť číst vše a nevynechal jediné písmenko.

Canva

Obsahová část

Úvod

Proč Canva? Představení aplikace

Obsah

Seznam výukových videí

Praktická část

Zkuste si to! Je to zábava.

Zpětná vazba

prostor pro nahrání dokumentů

Konzultace

Dlužím Ti to 🙂 napiš si o svou konzultaci, i nadrámec té, co jsme už spolu měly 🙂

Výuková videa

Začneme se orientovat v Canvě

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Co vše Canva nabízí

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Prostředí verze Pro a verze Free

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Videa v Canvě

Videa v Canvě jsou ještě novinkou, ale takové reels už múže díky tomu mít hezčí kabátek 😉

Zde jen cesta, kde šablony na videa najdeme.

Pracovní plocha 1. část

Praktická část se šablonou v editoru.
Přehled funkcí a práce s nimi. 

Pracovní plocha 2. část

Pravá část pracovní plochy. 

Ukládání projektů

Projekty ukládáme dle původního záměru. 
Statický projekt (obrázek) na sociální sítě ukládáme ve formátu *.png (bezztrátový formát)
PDF soubory, kde jsou aktivní odkazy ukládáme jako standartní PDF.
PDF které budeme tisknout, ukládáme jako tiskové PDF. 

Sdílené projektů

Sdílet projekt můžeme rovnou do jiných platforem sociálních sítí. Nemusíme tak ukládat na disk.

Dále můžeme sdílet projekt s ostatními a to volbou na políčko “sdílet” 

Změna velikosti projektu bez verze Pro

Funkce změna velikosti v placené verzi je velmi pohodlná, v mobilní verzi neocenitelná. Ale dokážeme se bez toho v desktopové verzi obejít.

Vyhledejte si jakoukoliv šablonu a editujte dle svých potřeb
  1. aby celkový vzhled zapadl mezi vaše ostatní příspěvky
  2. aby příspěvek vzbudil zvědavost (musíme své publikum zaujmout)
  3. aby byl k tématu s vaším profilem

Pochlubte se a sdílejte ve skupině na FB 🙂 Nebo vložte na disk.