Už jsme si toho celkem dost připravily, pár věcí jsme si uvědomily. Byl čas se k nějakým úkolům i vrátit. Pokud se ti to zdálo intenzivní, rychlé… bylo to proto, aby sis minimálně uvědomila, že to jde 🙂
Že jde mít svůj styl, vědět, jakým směrem jít a jak udržet vzhledově svou značku.
K úkolům se budeš moci kdykoliv vrátit. Do členské sekce zůstane přístup na stálo.
No a co jsem během výzvy ještě neshrnula je to, jaké by měl mít grafický designér schopnosti.
Nebudu to protahovat a jdeme rovnou na seznam:
1. Kreativita a schopnost vytvářet nové nápady a koncepty
2. Schopnost komunikovat a pochopit potřeby a požadavky klientů nebo mít jasno v těch svých
3. Zkušenosti s různými grafickými software a technologiemi
4. Znalosti z oblasti barev, typografie a rozvržení
5. Schopnost pracovat v týmu a řešit problémy
6. Organizační schopnosti a schopnost plánovat
7. Schopnost přijímat a používat konstruktivní kritiku
8. Vynikající vizuální a detailní schopnosti
9. Znalosti v oblasti vizuálního umění a principů designu
10. Schopnost přizpůsobit se měnícím se trendům a novým technologiím v oboru grafického designu
Pokud se v tom částečně vidíš a ráda by jsi nadále osvěžovala své grafické umění nebo podnikala v grafickém designu, v Canvě, chtěla své podnikání povýšit, něco pro tebe mám!
Vyjímečnou příležitost vstoupit do Klubu grafických labužníků za akční cenu 320,- kč, která tu zůstane po celou dobu setrvání v klubu.
Pokud tě to volá, přihlas se rovnou a použij slevový kód: vyzva30
Úkol:
Projdi si dle kalendáře nezhotovené úkoly a pusť se do nich, zítra si vše shrneme 🙂
Specialistka na grafiku v online podnikání