Píšeš příspěvky na blog nebo newslettery? Dnešní téma možná zdánlivě nesouvisí s tvorbou lepší grafiky, ale rozhodně pomáhá s kreativitou.
Psaní je právě jeden z projevů kreativity. Psaní článků a e-mailů pomáhá prohloubit znalosti a schopnosti a porozumění ve svém oboru. Díky psaní nacházíme slova a pro jistotu, že sdělujeme podstatné informace, ještě další informace dohledáváme.
Kreativní přístup k psaní článků přináší nové úhly pohledu, neobvyklé a inovativní způsoby prezentace. Texty jsou způsob, jak zprostředkovat svou kreativitu ostatním, a vytvořit tak užitečnou hodnotu pro čtenáře. Neméně trénují tvůj přednes pro psaní prodejních stránek a veškeré nabídky služeb.
Navíc každý text by měl být dobře čitelný a vzhledem k tomu, že než přimějeme čtenáře k dočtení posledního řádku, musíme ho nejprve zaujmout. A to buď nadpisem, nebo skvělou grafikou. Prostě zaháčkovat 🙂 Grafika s texty jsou nepostradatelná dvojka, jeden bez druhého jsou jako kulhající panáček.
Sama jsem nikdy nebyla žádný psavec, ještě minulý rok jsem měla dost potíže napsat newsletter 🙂 Ne ani tak, že bych ti nechtěla napsat e-mail nebo že bych se styděla za svůj přednes. Ze začátku jsem si dokonce nechávala s psaním e-mailů pomáhat a v psaní se následně i vzdělávala.
Nic ale nepomůže jako praxe, trénink je prostě trénink. Stejně jako v designu 😉 Dnešní 28. e-mail hovoří za vše a dokonce mi začíná docházet, že mi to pravidelné psaní bude i chybět 🙂
Celá výzva naučila totiž spoustu věcí i mě. V psaní jsem si jistější, sestavila jsem si svůj brand a ukotvila si prvky, které se mi dobře a rádo používá ve svých návrzích. Ujasnila jsem si další postupy i ve své nabídce služeb.
Úkol:
1) Napiš nový newsletter nebo článek na blog
2) Pošli mi ho 🙂
Specialistka na grafiku v online podnikání