Nezastavujeme 🙂
Od vlastní značky si trochu odpočineme, možná se nám už míhají vlastní barvy a fonty všemi směry před očima. Trochu odstup je také důležitý.
Dnes si k tomu pustíme i hudbu, abychom zapojily další smysly. Každému při práci pomáhá něco jiného a inspirace nečeká na impuls 🙂 Ta přichází nečekaně 🙂
Úkol:
1) Pusť si svou oblíbenou hubu a mrkni na design alba, coveru desky. Inspiruj se hudbou, vzpomeň si případně na zážitky, co jsou s touto hudbou spojené.
2) Přetvoř obal alba, vezmi v potaz, že hudební interpreti nemají žádný svůj brand. Jejich značka tkví v jejich vystupování. Nemají většinou logo a barvy, kterým by se odlišili. Jejich marketing vypadá v každé koncertní šňůře k albu (tedy kampaň) jinak.
3) Pochlub se ve skupině 🙂
Specialistka na grafiku v online podnikání