Jak to mám já?
S mockupem pracuji dnes a denně. Baví mě prezentace svých materiálů v podobě reálných situací. Myslím si, že třeba obálka e-booku nebo pozvánka vypada digitálně spíš jako obrázek nebo jakási samolepka na papíře a zákazník si tak ne úplně dobře představí, jak by tiskovina v reálu mohla vypadat. E-booky, pozvánky na vysílání, kurzy… to vše by mohlo být prezentováno jako opravdová reálná kniha a ukázky v zařízeních jako je mobil, tablet, monitor. V dnešní době je to možné aniž bychom si doma potřebovali vymalovat nebo stěhovat nábytek, chystat světla a snažit se to vyfotit.
Chápu, že taková fotografie sice nebude úplně originální, ale uznej…. Obsah na sítích je tak strašně krátkodobého rázu, během chvilky už ztratí pozornost a tak se vážně někdy nevyplatí ten čas tolik investovat do přípravy vlastního prostředí.
V podnikání je to tak – hra čas/náklady vs. hodnoty a zisk 🙂