Ůkol:
1) Vyber si nějaký starý grafický příspěvek a se stejným obsahem ho zkus předělat tak, aby pasoval do tvé značky. Sjednoť barvy, fonty a pohraj si s prvky, které jsou v souladu s obsahem.
Jak řekl Steve Jobs: “design není jen to, jak něco vypadá, design je to, jak něco funguje”
2) Dej do svého návrhu emoce. Předej to, čeho svým podnikáním, nebo prodejem produktu, chceš docílit.
Mají být klienti klidní? Pobavení? Vzdělanější? Krásnější? Šikovnější? Zabavení? Zahřátí? Vděční?
Tip:
Pocity, které toužíš, aby tvoji sledující nebo klienti, měli z tvého obsahu si zadej do vyhledávání fotografií. Uvidíš, jaké foty ti Canva nabídne a dle toho si můžeš pomoci doprovodnými prvky, nebo volbou pozadí.
Psychologie barev ti také může napovědět.
Jak to mám já?
Já si neustále hraju s vizuály a s tím, jak na lidi působí, ale je pravda, že jsem se na to nikdy moc extra neptala.
Reakce sledujících mám milé a většinou jsou za můj obsah rádi, protože se snažím něco předat, vzdělat, inspirovat… A zřejmě to funguje, protože to čteš 🙂
Zajímalo by mě, který obsah na tebe zapůsobil nejvíce, tak třeba se k tomu společně někdy dostaneme.
Nicméně i v grafice je dobré dodržovat pravidla ale občas přihlédnout i k nějakým trendům. No a ty se mi právě moc nedaří aplikovat Zvládnu je vnímat, zvládám o nich mluvit, předat ti je, ale jsem asi zaseklá na svém minimalismu a jemném tvoření, že mi ty jiné styly moc nejdou pod ruku.
A snad je to i dobře. Růžový bláznivý výstřední obsah asi vytvořit úplně neumím a tak jsem hrozně ráda, že nás může být více a můžeme tvořit napříč trendům a stylům pro všechny klienty.
Své šablony na Insta feed jsem měnila, ukazovala, co je možné a v praxi používala navržené šablony. Ale už jsem se ustálila a jsem konzistentní. Tak se můžeš podívat, jak se mi to daří 😉
Klikni – Instagram Mishula Creative
Specialistka na grafiku v online podnikání